Motiva HR dla jednego ze swoich Klientów odpala nowy projekt IT na stanowisko:
#Azure Service Support Specialist
Wymarzony Kandydat: ekspert, który posiada doświadczenie w utrzymaniu systemów teleinformatycznych na platformie Azure, lubi zdobywać nowe kompetencje, a praca z Microsoft Cloud jest jego pasją. To osoba, która potrafi wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie zarówno dla własnego rozwoju osobistego jak i dla rozwoju Firmy.
Może to Ty?
Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: Dynamicznie rozwijająca się Firma z polskim kapitałem, obecna na polskich rynku od ponad 10 lat. Obecnie zatrudnia ponad 50 osób, do końca roku planuje rozszerzyć swój Zespół do 60-65 osób, a w ciągu dwóch najbliższych lat podwoić zarówno wartość zatrudnienia jak i przychodu. Pomimo trudnej sytuacji na rynku, związanej z Covid-19, Firma błyskawicznie się rozwija i osiąga kolejne rekordy. Jednym z wielu sukcesów Firmy jest zdobycie prestiżowej nagrody Microsoft – Partner Roku Modern Work & Surface 2021. Jak podkreśla Microsoft, jej partnerzy to organizacje o wysokich kwalifikacjach, które ciągle podnoszą kompetencje pracowników, dzięki czemu mogą sprostać nawet największym wyzwaniom cyfrowej transformacji biznesu.
Misją Firmy jest dbanie zwiększanie efektywności procesów oraz troska bezpieczeństwo informacji użytkowników i Klientów. Ich wizytówką są nowoczesne rozwiązania w 3 podstawowych obszarach: Cloud (model public, private i hybrid) Cyber Security oraz Managed Services. To dumny członek Grupy Altkom, Złoty Partners Microsoft oraz platynowy partner Darktrace i CyberArk. Z dumą wypowiadają się o swoich Pracownikach, wśród których znajdują się praktycy, eksperci w swoich dziedzinach oraz pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Cenią takie wartości jak doświadczenie, profesjonalizm, rzetelność i uczciwość, dzięki czemu zdobyli wieloletnie zaufanie Klientów.
Twoje miejsce pracy: biuro w Warszawie (Wola)
Charakter pracy: model hybrydowy – połączenie pracy stacjonarnej ze zdalną, w oparciu o wyznaczone zadania do realizacji.
CZEKAJĄ NA CIEBIE TAKIE WYZWANIA:
- Projektowanie rozwiązań Azure zgodnie z oczekiwaniami/potrzebami klientów
- Administracja środowiskami Azure
- Administracja środowiskami hybrydowymi
- Przygotowywanie środowisk IaaS lub PaaS w oparciu o zasoby/usługi Azure
- Rozwiązywanie bieżących problemów z działaniem usług Azure (II / III linia wsparcia)
- Realizacja zgłoszeń w ramach ustalonego SLA
- Monitorowanie statusu zgłoszeń
- Wykonywanie cyklicznych przeglądów środowisk Naszych Klientów
MUST HAVE / WYMAGANIA:
- Twoje doświadczenie zawodowe:
- 2-letnie doświadczenie na drugiej linii wsparcia w utrzymaniu systemów teleinformatycznych na platformie Azure
- Doświadczenie w administracji systemami Windows Server 2012-2019
- Doświadczenie w administracji systemami Linux, Unix, Debian
- Twoje kwalifikacje:
- nabyłeś wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub posiadasz doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku, przekraczające poziom uniwersytecki.
- Twoje kompetencje:
a) merytoryczne:
- cechuje Cię praktyczna znajomość usług Microsoft Cloud (Office/Microsoft 365 oraz Microsoft Azure)
- Twoja znajomość j. angielskiego jest na poziomie min. B2 i pozwala na swobodne czytanie dokumentacji technicznej oraz komunikację.
b) miękkie:
- jesteś osobą komunikatywną oraz graczem zespołowym – praca w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów nie jest dla Ciebie problemem, ale potrafisz także docenić swój indywidualny wkład w pracę Zespołu i umiesz pracować samodzielnie
- posiadasz zdolności pedagogiczne, które wykorzystujesz przy przekazywaniu wiedzy dla Twoich Kolegów z Zespołu
- mimo natłoku zadań, podsiadasz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji oraz planowania i ustalania priorytetów – wyrabiasz na zakrętach IT
- chcesz się rozwijać, z pasją i zaangażowaniem śledzisz aktualne zmiany i trendy na rynku informatycznym i jesteś nastawiony na cel i sukces
- cenisz takie wartości jak lojalność i uczciwość.
Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.
PRZYSZŁY PRACODAWCA GWARANTUJE CI:
- Udział w ciekawych projektach dla największych instytucji z sektora publicznego, finansów i ubezpieczeń, logistyki i transportu,
- atrakcyjną ścieżkę rozwoju kompetencji w oparciu o model MBO
- pracę w kompetentnym Zespole IT, z młodymi i otwartymi ludźmi, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach
- Atrakcyjne wynagrodzenie do negocjacji: 10 000 – 12 000 zł netto w zależności od doświadczenia
- zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- 26 dni wolnego od realizacji usług
- Kwartalne premie zależne od osiąganych celów
- przyjazne wprowadzenie do Firmy
- poza standardowymi benefitami jak: MultiSport i Opieka medyczna, możesz liczyć na: dofinansowanie do lekcji języka angielskiego oraz ciekawe wyjazdy integracyjne
- możliwość pracy z ulubionego domowego fotela w trybie HomeOffice
UWAGI:
Wymagane dokumenty: CV poprzez formularz aplikacyjny poniżej. Przesłanych dokumentów nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wyślij swoje CV, które jest dla mnie Twoją pierwszą wizytówką.
Zaaplikuj wypełniając formularz poniżej i dołącz do fajnego Zespołu pasjonatów IT i rozwiązań chmurowych!
FORMULARZ APLIKACYJNY
#MotivaHR #InspirująNasLudzie #Mazowieckie #Warszawa #GrodziskMazowiecki #HomeOffice #PracaZdalna #PolskiKapitał #Expert #Office365 #RozwiązaniaMicrosoft #CyberSecurity #Cloud #Specjalista #Ekspert #CiekaweProjekty #IntegratorRozwiązańInformatycznych #CloudSolutions