Motiva HR poszukuje od zaraz ambitnej, samodzielnej i umiejącej nawiązywać relacje biznesowe osoby dla swojego klienta na stanowisko:

Export Manager

Cosma Cannabis to firma, która opracowuje naturalne i bezpieczne suplementy diety oparte na wyciągach konopnych i ekstraktu CBD najwyższej jakości. Ich produkty gwarantują sprawdzony i powtarzalny skład, łatwe dawkowanie oraz brak zawartości psychoaktywnego THC. Żyjemy w czasach pełnych napięć i narastającego dookoła pośpiechu. Wywołują one w nas stres – jedno z największych zagrożeń dla ludzkiego zdrowia, zarówno fizycznego jak i psychicznego. A skutki stresu znamy wszyscy: stajemy się nerwowi, spada nasza odporność, mamy problemy ze snem, jesteśmy bardziej podatni na stany zapalne. Cosma Cannabis bacznie obserwuje rynek farmaceutyczny i współczesne potrzeby jego konsumentów. Dzięki temu opracowaliśmy rozwiązanie: naturalne i bezpieczne suplementy diety. Nasze olejki są oparte na wyciągach konopnych najwyższej jakości. Gwarantują one sprawdzony i powtarzalny skład, łatwe dawkowanie oraz brak zawartości psychoaktywnego tetrahydrokannabinolu (THC). Zdrowie z natury to zdrowie z konopi.

Twoje miejsce pracy:

Warszawa

Charakter pracy:

Praca stacjonarna oraz wyjazdy służbowe za granicę

Wymagania:

· wyższe wykształcenie

· ukończone studia na arenie międzynarodowej ( mile widziane)

· ukończone szkolenia, kursy z negocjacji i sprzedaży B2B ( mile widziane)

· znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

· znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego lub francuskiego

· doświadczenie w dystrybucji międzynarodowej w jednej z branż: produkty FCMG, tytoń i papierosy, segment apteczny (OTC), zdrowa żywność/ BIO żywność, zoologia

· doświadczenie na stanowiskach: Export Manager, Manager Sprzedaży na rynek zachodni, Specjalista ds. handlu zagranicznego

· motywacja

· ambicja

· wrodzone umiejętności sprzedażowe

· wszechstronna wiedza

· poczucie humoru

Zakres obowiązków:

· prowadzenie sprzedaży B2B na rynku europejskim,

· sprzedaż biomasy konopnej CannaGreen oraz Cosma i FullSpectrum

· nawiązywanie kontaktów handlowych (wyjazdy służbowe w celu poszukiwania dystrybutorów i sieci dystrybucyjnych)

· nawiązywanie kontaktów bezpośrednich z klientami zagranicznymi oraz klientów z kategorii POS (czyli B2B2C);

· przygotowywanie ofert, umów handlowych

· organizacja i udział w targach międzynarodowych

· regularne raportowanie i prowadzenie rozliczeń;

· tworzenie struktur organizacyjnych za granicą;

· prowadzenie video konferencji, rozmowy telefoniczne, wyjazdy służbowe

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

· atrakcyjny system wynagrodzenia, podstawa w wysokości: 8.000 – 10.000 zł netto (w zależności od doświadczenia)

· zatrudnienie w oparciu o umowę B2B

· atrakcyjny system prowizyjny – omawiany na spotkaniu z pracodawcą

· ciekawe szkolenia okresowe

· możliwość budowania zespołu na rynku zagranicznym (hiszpańskim/francuskim/niemieckim), współtworzenia działu sprzedażowego, wdrożenia własnych pomysłów i posiadania realnego wpływu na kierunek działań firmy

· możliwość podwyżki i awansu

· możliwość podróżowania po Europie

FORMULARZ APLIKACJNY




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?