Motiva HR poszukuje dla swojego klienta samodzielnej, zorientowanej na celi otwartej na nowe rozwiązania osoby na stanowisko:
Digital Marketing Manager
Wizytówka przyszłego pracodawcy: Firma pracodawcy jest od ponad 25 lat związana z branżą GSM. Jako prekursor i światowy lider w ochronie urządzeń mobilnych obecnie skupia się na dostarczaniu klientom na całym świecie szerokiej gamy innowacyjnych rozwiązań i akcesoriów. Biuro firmy znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim.
Biuro pracodawcy: Woj. Lubuskie
Charakter pracy: Głównie praca zdalna, zadaniowy czas pracy.
Aplikuj jeśli:
• masz wykształcenie wyższe, najlepiej ścisłe
• posiadasz min. 5 lat doświadczenia w rozwijaniu e-commerce obejmującego m.in.
– wdrażanie architektury webowej – definicja celów, architektura informacji, UX, CMS, kreacja, SEO
– analitykę webową google: analitics, tag manager, search console
– automatyzację marketingu on-line, w tym znajomość min. jednego narzędzia typu Sales Manago
– pozyskiwanie ruchu online różnymi kanałami i ocenę efektywności
– wdrażanie architektury webowej – definicja celów, architektura informacji, UX, CMS, kreacja, SEO
– analitykę webową google: analitics, tag manager, search console
– automatyzację marketingu on-line, w tym znajomość min. jednego narzędzia typu Sales Manago
– pozyskiwanie ruchu online różnymi kanałami i ocenę efektywności
• posiadasz wiedzę lub doświadczenie w pozyskiwaniu i procesowaniu leadów sprzedażowych b2b
• znasz przynajmniej jedno narzędzie do analizy konkurencji on-line (np. Similarweb)
• znasz się na performance marketingu (afiliacja, SEM/SEO, social)
• znasz przynajmniej jedno narzędzie do analizy konkurencji on-line (np. Similarweb)
• znasz się na performance marketingu (afiliacja, SEM/SEO, social)
• masz doświadczenie w pracy z CRM
• masz doświadczenie we współpracy z agencją digitalową
Cechy i umiejętności wymarzonego kandydata:
• zorientowanie na cel i realizacja ustalonych celów
• umiejętność budowania i podtrzymywania ruchu on-line
• znajomość technik zarządzania rozwojem e-commerce
• odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
• motywacja, własna inicjatywa (osobowość typu Self-Starter) i efektywność w działaniu
• bardzo dobra organizacja własnej pracy i gotowość do pracy z wieloma narzędziami
Do Twoich zadań będzie należeć:
• rozwój sklepu internetowego, odpowiedzialność za wyniki obrotowe oraz procesy operacyjne
• rozwijanie lub kreowanie od podstaw architektury webowej firmy -zarządzanie stronami www, tworzenie nowych funkcjonalności i treści
• analiza trafficu / zachowań użytkownika na stronach www
• realizacja kampanii marketingowych online, analiza i raportowanie ich efektywności, następnie optymalizacja
• współpraca z agencją digitalową oraz wszelkimi innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji celów własnych
• współudział w procesach przetargowych dot. wyboru współpracujących podmiotów zewnętrznych
• przygotowanie procesu automatyzacji marketingu on-line oraz stopniowe jego wdrażanie
• opracowanie lejka sprzedażowego dla leadów b2b, a następnie aktywne nim zarządzanie
• monitorowanie i raportowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
• współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie działań podejmowanych w serwisach społecznościowych
• w przyszłości rozwijanie aktywności handlowej na marketplace
Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:
• zatrudnienie na okres próbny: 3 miesięcy, później bezterminowo
• pracę w stale rozwijającej się firmie współpracującej z dostawcami i wykonawcami na całym świecie
• wynagrodzenie na poziomie 13 000zł+ VAT/miesięcznie na B2B, możliwe inne formy zatrudnienia
• premia w wysokości 10% -zależna od oceny jakościowej
• zadaniowy czas pracy
ETAPY REKRUTACJI:
1. selekcja przesłanych aplikacji
2. rozmowa z rekruterem
3. przesłanie rekomendacji wybranych kandydatów do pracodawcy
4. spotkania z pracodawcą:
a) rozmowa z Dyrektorem Marketingu –wybrany case z własnego portfolio + zadanie rekrutacyjne
b) decyzja Prezesa
5. złożenie oferty i podpisanie umowy o współpracę