Motiva HR poszukuje od zaraz ambitnej i samodzielnej  osoby dla swojego klienta na stanowisko:

e-Commerce Manager w dużej grupie motoryzacyjnej

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Eksperci branży motoryzacyjnej. Jeden z najbardziej renomowanych autoryzowanych dealerów marki Audi, Porsche, Volkswagen i Skoda w Polsce. Posiadają ponad 30-letnie doświadczenie na rynku. Wywodzą się z największej w Polsce grupy dealerskiej, która przez wiele lat zajmowała pierwszą pozycję wśród dealerów samochodowych w Polsce w rankingu TOP 50, bijąc rekordy sprzedaży aut.

Wieloletnie zaufanie klientów uzyskali dzięki rzetelnej pracy najlepszej kadry fachowców (łącznie ponad 750 pracowników), którzy oferują swoje doradztwo związane z zakupem samochodów i części, a także z naprawą i serwisowaniem samochodów. Dzięki nim Grupa może stale się rozwijać i sprostać zmianom technologicznym zachodzącym na rynku motoryzacyjnym. Wiedzę i doświadczenie łączą z profesjonalizmem.

Twoje miejsce pracy:

Łódź

Wymagania:

  • min 2 lata doświadczenia w obszarze zarzadzania e-commarce
  • umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność planowania i organizacji
  • świadomość kosztowa
  • zdolności organizacyjne
  • inicjatywa / przedsiębiorczość
  • odpowiedzialność
  • dyscyplina wewnętrzna
  • Wyższe wykształcenie (zarządzanie sprzedażą, marketing)
  • Wiedza w zakresie produktów w branzy motoryzacyjnej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii e-commarce
  • Umiejętność analizy rynku oraz planowania i zarządzania budżetem

Zakres obowiązków:

Zadaniem managera ds. e–commerce jest opracowywanie oraz realizowanie strategii firmy w zakresie sprzedaży inter-netowej. Osoba ta, współpracując z innymi działami, czuwa nad funkcjonalnością platformy sprzedażowej, efektywno-ścią oraz rentownością. Ważnym zadaniem stojącym przed managerem ds. e– commerce jest dbałość o wizerunek marki w internecie oraz na portalach społecznościowych.

  • Tworzenie i zarządzanie podległym zespołem E-Commerce
  • Współodpowiedzialność za wdrożenie nowej platformy E-Commerce
  • Zarządzanie kanałem sprzedaży e-commerce B2B/B2C
  • Optymalizacja procesu sprzedaży internetowej, analiza wyników sprzedaży, prognozowanie
  • Zapewnianie sprawnego i efektywnego funkcjonowania kanału e-commerce, zgodnie z przyjętą strategią
  • Zarządzanie kampaniami i promocjami na platformie e-commerce przy jednoczesnej optymalizacji kanałów B2C
  • Odpowiedzialność za wynik sprzedaży, marżę i inne kluczowe wskaźniki sprzedażowe
  • Odpowiedzialność za prezentację pełnej oferty produktowej, w odpowiednich cenach
  • Analiza konkurencji
  • Analiza potrzeb klientów, reagowanie na sezonowość i trendy rynkowe
  • Monitorowanie i udoskonalanie doświadczeń klientów
  • Nadzorowanie i optymalizacja procesów biznesowych
  • Negocjacje

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia: 9-13 tys. netto PLN na okres pierwszych 2 lat
  • 8-godzinny system pracy od poniedziałku do piątku (godziny pracy do ustalenia)

FORMULARZ APLIKACYJNY:




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?