Dla naszego Klienta szukamy kreatywnej, samodzielnej i komunikatywnej osoby na stanowisko:
IT HelpDesk Specialist
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Firma integruje rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną z rozwiązaniami biznesowymi, edukacją i rozrywką. Tworzy aplikacje, gry i doświadczenia VR i AR. Z dumą wypowiadają się o swoich Pracownikach, wśród których znajdują się praktycy, eksperci w swoich dziedzinach oraz pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Cenią takie wartości jak doświadczenie, profesjonalizm i ambicję, dzięki czemu zdobyli wieloletnie zaufanie Klientów. W firmie pracuje wiele ciekawych osobowości, m.in. CEO, który został nominowany do tytułu Osobowość Roku 2020 przez redakcję PolskaTimes za innowacyjne rozwiązania na rynku wirtualnej rzeczywistości.
Twoje miejsce pracy:
Biuro: Warszawa – Ursynów
Jako IT HelpDesk Specialist będziesz odpowiedzialny za:
- Pomoc przy aktualnych zapytaniach związanych z problemami informatycznymi.
- Rozwiązywanie problemów z siecią, komputerami, drukarkami, serwerami (podstawowymi) i powiązanym sprzętem (monitor, klawiatura, mysz, dysk twardy itp.).
- Przekierowanie nierozwiązanych problemów do wyższych rangą pracowników/managera projektu.
- Konserwacja firmowych komputerów oraz innego sprzętu , w tym aktualizacje i konfigurację zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem.
- Prowadzenie spisu całego sprzętu, oprogramowania i licencji.
- Zajmowanie się uszkodzonym sprzętem, zgłaszanie RMA, kontaktowanie się z zewnętrzną pomocą techniczną lub sprzedawcami.
- Pomoc we wdrażaniu nowych użytkowników do systemu.
- Sporządzanie skrytptów, manuali, przewodników potrzebnych do obsługi sprzętu.
- Proponowanie ulepszeń systemowych.
Aplikuj, jeśli posiadasz:
- Praktyczną wiedzę o sprzęcie komputerowym i popularnym oprogramowaniu (np. Office) w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów.
- Praktyczną wiedzę o sieciach LAN (wdrażanie, utrzymanie, analiza, naprawy).
- Doświadczenie w pracy i rozwiązywaniu problemów z systemami operacyjnymi Windows i MacOS, Linux (Debian) jako bonus.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Otwartość do poznawania nowych technologii, chęć rozwoju i nauki.
- Bardzo dobra znajomość j. polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
- Mile widziane doświadczenie w HelpDesku.
- Mile widziane wykształcenie wyższe, kierunki związane z IT.
Wybranym kandydatom, pracodawca oferuje:
- Wynagrodzenie 3000-6000 zł netto (w zależności od doświadczenia) na kontrakcie B2B.
- Praca w pełnym wymiarze godzin.
- Płatny urlop.
- Opieka medyczna.
- Przyjazna atmosfera pracy.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie międzynarodowej.