Dla naszego Klienta szukamy kreatywnej, samodzielnej i komunikatywnej osoby  na stanowisko:

IT HelpDesk Specialist

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Firma integruje rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną z rozwiązaniami biznesowymi, edukacją i rozrywką. Tworzy aplikacje, gry i doświadczenia VR i AR. Z dumą wypowiadają się o swoich Pracownikach, wśród których znajdują się praktycy, eksperci w swoich dziedzinach oraz pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Cenią takie wartości jak doświadczenie, profesjonalizm i ambicję, dzięki czemu zdobyli wieloletnie zaufanie Klientów. W firmie pracuje wiele ciekawych osobowości, m.in. CEO, który został nominowany do tytułu Osobowość Roku 2020 przez redakcję PolskaTimes za innowacyjne rozwiązania na rynku wirtualnej rzeczywistości.

Twoje miejsce pracy:

Biuro: Warszawa – Ursynów

Jako IT HelpDesk Specialist będziesz odpowiedzialny za:

  • Pomoc przy aktualnych zapytaniach związanych z problemami informatycznymi.
  • Rozwiązywanie problemów z siecią, komputerami, drukarkami, serwerami (podstawowymi) i powiązanym sprzętem (monitor, klawiatura, mysz, dysk twardy itp.).
  • Przekierowanie nierozwiązanych problemów do wyższych rangą pracowników/managera projektu.
  • Konserwacja firmowych komputerów oraz innego sprzętu , w tym aktualizacje i konfigurację zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem.
  • Prowadzenie spisu całego sprzętu, oprogramowania i licencji.
  • Zajmowanie się uszkodzonym sprzętem, zgłaszanie RMA, kontaktowanie się z zewnętrzną pomocą techniczną lub sprzedawcami.
  • Pomoc we wdrażaniu nowych użytkowników do systemu.
  • Sporządzanie skrytptów, manuali, przewodników potrzebnych do obsługi sprzętu.
  • Proponowanie ulepszeń systemowych.

Aplikuj, jeśli posiadasz:

  • Praktyczną wiedzę o sprzęcie komputerowym i popularnym oprogramowaniu (np. Office) w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów.
  • Praktyczną wiedzę o sieciach LAN (wdrażanie, utrzymanie, analiza, naprawy).
  • Doświadczenie w pracy i rozwiązywaniu problemów z systemami operacyjnymi Windows i MacOS, Linux (Debian) jako bonus.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Otwartość do poznawania nowych technologii, chęć rozwoju i nauki.
  • Bardzo dobra znajomość j. polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
  • Mile widziane doświadczenie w HelpDesku.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe, kierunki związane z IT.

Wybranym kandydatom, pracodawca oferuje:

  • Wynagrodzenie 3000-6000 zł netto (w zależności od doświadczenia) na kontrakcie B2B.
  • Praca w pełnym wymiarze godzin.
  • Płatny urlop.
  • Opieka medyczna.
  • Przyjazna atmosfera pracy.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie międzynarodowej.

FORMULARZ APLIKACYJNY:




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?