Motiva HR poszukuje ambitnej, samodzielnej i umiejącej nawiązywać relacje biznesowe osoby dla swojego klienta na stanowisko:
Manager ds. rozwoju marki
(części samochodowe)
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Pracodawca jest właścicielem nowej marki części zamiennych, współtworzonej z OMR Group – europejskim koncernem motoryzacyjnym z ponad 100 letnim doświadczeniu w produkcji części dla wielu marek motoryzacyjnych na całym świecie. Oferta części nowopowstałej marki pochodzi dokładnie z tych samych linii produkcyjnych, z zachowaniem identycznych procedur i najwyższych parametrów jakościowych, co części produkowane dla wiodących marek samochodów na pierwszy montaż.
Twoje miejsce pracy:
W terenie, mobilna
Charakter pracy:
Praca na terenie całej Polski
Wymagania:
- wiedza techniczna z obszaru motoryzacji, z uwzględnieniem specyfiki aftermarketu
- samodzielne wyznaczanie kierunków działań i niezależne podejmowanie decyzji
- znajomość technik sprzedaży i prowadzenia prezentacji handlowych
- umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych
- 3-letnie doświadczenie na stanowisku sales managera / managera regionu w dystrybucji części samochodowych do ASO (po stronie dealera czy importera), warsztatów samochodowych, sklepów czy hurtowni motoryzacyjnych
- orientacja na wynik
- skuteczna koordynacja wielu zadań w jednym czasie
- rzetelność i wysoka etyka pracy
- kreatywne podejście w zakresie poszerzania rynku
- własny portfel klientów z aftermarketu
- prawo jazdy kategorii B
- mile widziane wykształcenie o profilu technicznym (nie jest to warunek konieczny)
- gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych w tygodniu
Zakres obowiązków:
- budowa portfela klientów nowej marki i podtrzymywanie relacji biznesowych
- gotowość do częstych wyjazdów i delegacji
- sprzedaż produktów na terenie całej Polski
- przygotowywanie ofert handlowych
- realizacja założonych planów sprzedażowych
- monitorowanie działań konkurencji i analiza sytuacji rynkowej
- współtworzenie planu rozwoju marki
- bieżące raportowanie działań przed zarządem spółki
- samodzielne wprowadzanie inf. dot. działań handlowych do CRM
- dbanie o wizerunek marki oraz najwyższą jakość obsługi klienta
Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:
- Atrakcyjne system wynagrodzenia w B2B: stała podstawa + miesięczne premie bez górnego limitu – zależne od osiąganych wyników sprzedażowych punktu i realizacji planów
- współpracę z grupą OMR, która cieszy się ponad 100-letnim doświadczeniem w motoryzacji
- elastyczne godziny pracy poniedziałku do piątku
- Samochód służbowy
- 20 dni płatnego „urlopu” w roku
(urlop w rozumieniu płatnych dni, zwolnionych z tytułu świadczenia usługi w ramach współpracy B2B)
- możliwość rozwoju współtworzenia działu handlowego w ramach nowej marki motoryzacyjnej
FORMULARZ APLIKACYJNY
#MotivaHR #InspirująNasLudzie #ManagerdsRozwojuMarki #Polska #rynekCEE #motoryzacja #moto #automotive #pracawmotoryzacji #CzęściMotoryzacyjne #Aftermarket #CzęściSamochodowe #CzęściZamienne #MarkaPremium #BudowanieMarki #SalesManager #SalesRepresentative #sprzedaż