Motiva HR poszukuje ambitnej, samodzielnej i umiejącej nawiązywać relacje biznesowe osoby dla swojego klienta na stanowisko:

Manager ds. rozwoju marki

(części samochodowe)

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Pracodawca jest właścicielem nowej marki części zamiennych, współtworzonej z OMR Group – europejskim koncernem motoryzacyjnym z ponad 100 letnim doświadczeniu w produkcji części dla wielu marek motoryzacyjnych na całym świecie. Oferta części nowopowstałej marki pochodzi dokładnie z tych samych linii produkcyjnych, z zachowaniem identycznych procedur i najwyższych parametrów jakościowych, co części produkowane dla wiodących marek samochodów na pierwszy montaż.

Twoje miejsce pracy:

W terenie, mobilna

Charakter pracy:

Praca na terenie całej Polski

Wymagania:

  • wiedza techniczna z obszaru motoryzacji, z uwzględnieniem specyfiki aftermarketu
  • samodzielne wyznaczanie kierunków działań i niezależne podejmowanie decyzji
  • znajomość technik sprzedaży i prowadzenia prezentacji handlowych
  • umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych
  • 3-letnie doświadczenie na stanowisku sales managera / managera regionu w dystrybucji części samochodowych do ASO (po stronie dealera czy importera), warsztatów samochodowych, sklepów czy hurtowni motoryzacyjnych
  • orientacja na wynik
  • skuteczna koordynacja wielu zadań w jednym czasie
  • rzetelność i wysoka etyka pracy
  • kreatywne podejście w zakresie poszerzania rynku
  • własny portfel klientów z aftermarketu
  • prawo jazdy kategorii B
  • mile widziane wykształcenie o profilu technicznym (nie jest to warunek konieczny)
  • gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych w tygodniu

Zakres obowiązków:

  • budowa portfela klientów nowej marki i podtrzymywanie relacji biznesowych
  • gotowość do częstych wyjazdów i delegacji
  • sprzedaż produktów na terenie całej Polski
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • monitorowanie działań konkurencji i analiza sytuacji rynkowej
  • współtworzenie planu rozwoju marki
  • bieżące raportowanie działań przed zarządem spółki
  • samodzielne wprowadzanie inf. dot. działań handlowych do CRM
  • dbanie o wizerunek marki oraz najwyższą jakość obsługi klienta

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne system wynagrodzenia w B2B: stała podstawa + miesięczne premie bez górnego limitu – zależne od osiąganych wyników sprzedażowych punktu i realizacji planów
  • współpracę z grupą OMR, która cieszy się ponad 100-letnim doświadczeniem w motoryzacji
  • elastyczne godziny pracy poniedziałku do piątku
  • Samochód służbowy
  • 20 dni płatnego „urlopu” w roku

(urlop w rozumieniu płatnych dni, zwolnionych z tytułu świadczenia usługi w ramach współpracy B2B)

  • możliwość rozwoju współtworzenia działu handlowego w ramach nowej marki motoryzacyjnej

FORMULARZ APLIKACYJNY







     

    #MotivaHR #InspirująNasLudzie #ManagerdsRozwojuMarki #Polska #rynekCEE #motoryzacja #moto  #automotive #pracawmotoryzacji #CzęściMotoryzacyjne #Aftermarket #CzęściSamochodowe #CzęściZamienne #MarkaPremium #BudowanieMarki #SalesManager #SalesRepresentative #sprzedaż