Motiva HR sp. z o.o. dla swojego Klienta, w związku z jego dynamicznym rozwojem, poszukuje samodzielnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

General Office Manager z elementami Logistyki

Wymarzony Kandydat: to dynamiczna, ale jednocześnie uporządkowana osoba, która w swojej codziennej pracy, będzie sprawnie układać kluczowe elementy administracyjno-logistycznej układanki naszego Klienta.

Może to Ty?

Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: Pollight jest jedną z najprężniej rozwijających się firm projektujących, produkujących oraz instalujących inteligentne systemy oświetlenia drogowego oraz wewnętrznego w technologii LED w Polsce. Potwierdzeniem kompetencji, a przede wszystkim nobilitacją do dalszego rozwoju są udane wdrożenia na terenie Polski. Z dumą wypowiadają się o swoich Pracownikach, wśród których znajdują się praktycy i eksperci w swoich dziedzinach oraz pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Cenią takie wartości jak doświadczenie i profesjonalizm, dzięki czemu zdobyli wieloletnie zaufanie Klientów.

Twoje przyszłe miejsce pracy: śródmieście Warszawy

Charakter pracy: jest to praca stacjonarna.

Czekają na Ciebie takie wyzwania jak:

  • zarządzanie obiegiem korespondencji firmowej, faktur, pism, ofert, etc.;
  • organizacja i prowadzenie biura Spółki (zaopatrzenie, organizacja spotkań etc.);
  • bieżące prace administracyjne i archiwizacyjne;
  • prowadzenie oraz nadzór nad archiwum dokumentów;
  • planowanie i organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych;
  • rozliczanie delegacji służbowych;
  • dbanie o wizerunek firmy;
  • współpraca z operatorami logistycznymi w zakresie transportu międzynarodowego (morski, kolejowy, lotniczy);
  • współpraca z agencjami celnymi;
  • współpraca z dostawcami zagranicznymi (Europa, Bliski i Daleki Wschód) w zakresie organizacji dostaw.

Poszukiwany Profil Kandydata:

Aplikuj, jeśli:

  1. Posiadasz min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (np. Office Manager, Asystent/ka Zarządu, Manager operacyjny, Specjalista ds. Administracji) – mile widziane również doświadczenie w logistyce międzynarodowej, jednak nie jest to warunek konieczny. 
  2. Nabyłeś poniższe kwalifikacje:
  • wykształcenie średnie;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
  1. Opisują Cię poniższe kompetencje:

    a) merytoryczne:
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość zasady redagowania pism w korespondencji biurowej i umiejętność ich prowadzenia;
  • ugruntowana wiedza techniczna dotycząca logistyki – mile widziane

    b) miękkie:
  • chęć do pracy i uczenia się;
  • wysoka dyscyplina pracy i terminowość;
  • odporność na stres;
  • operatywność;
  • inicjatywa;
  • umiejętność budowania fajnych relacji z zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu  – jesteś graczem zespołowym;
  • wielozadaniowość to Twój mocny atut – mimo natłoku spraw, wyrabiasz na logistycznych zakrętach.

Pracodawca dodatkowo ceni:

  • szybką gotowość do podjęcia pracy;
  • znajomość programów finansowo-księgowych w zakresie obiegu dokumentów i faktur – mile widziane.

Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.

Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie – powiedz nam, ile chcesz zarabiać?;
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, prężnie rozwijającej się od 2013 roku
  • pracę w polskiej firmie z kapitałem zagranicznym
  • możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji w obszarze logistyki i administracji;
  • 8-godzinny tryb prac;
  • współpracę w miłej atmosferze w zgranym Zespole, wśród osób z mnóstwem pozytywnej energii;
  • pracę pełną ciekawych wyzwań w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
  • wprowadzenie i wsparcie zespołu w okresie adaptacyjnym;
  • dostęp do najnowszej wiedzy z obszaru logistyki oraz technologii oświetleniowych;
  • szukamy osób nastawionych na swój rozwój oraz rozwój firmy, chcących mieć wpływ na firmę, wyzwania, samodzielność, proaktywność, wdrażanie proponowanych rozwiązań; usprawnienia, poprawę efektywności działania. Twoje zdanie ma znaczenie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj na adres mailowy: s.karaskiewicz@motivahr.pl lub kariera@pollight.pl w tytule maila wpisując Office Manager oraz swoje imię i nazwisko
lub aplikuj przez formularz aplikacyjny na pracuj.pl