Partner klienta Motiva HR (rekruter)

O Nas:

Motiva HR – jesteśmy agencją pracy i doradztwa personalnego współpracującą z firmami z branż OZE, IT, motoryzacyjnej, medycznej, produkcyjnej CNC, TLS i wielu w całej Polsce. Tworzymy młody, energiczny zespół, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania jeśli chodzi o rekrutacje, doradztwo HR, Employer Branding oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. W swojej pracy pomagamy rekrutować do działów finansowych, administracyjnych, prawnych, handlowych, marketingowych, specjalistów technicznych, na szczeble managerskie, dyrektorskie, ale także stanowiska niższego szczebla.

Nasza agencja działa nie przerwanie od 3 lat, regularnie zwiększając portfel klientów oraz wchodząc w nowe sektory. W ubiegłym roku podjęliśmy o 20% więcej projektów rekrutacyjnych niż poprzednim, pomimo ograniczeń zw. z COVID-19. Przełożyło się to na wzrost zatrudnionych specjalistów u naszych klientów o 63,64% względem 2019 roku. Udało nam się to, dzięki współpracy całego zespołu, który w 2020 roku został powiększony o dwie nowe osoby do działu sprzedaży.

Dziś rekrutujemy dalej! Tym razem na stanowisko Partnera klienta Motiva HR. Poszukujemy osoby otwartej na kontakt z ludźmi, z biznesowym podejściem i orientacją na cel. Jej zadaniem będzie headhunting kandydatów do pracy u naszych klientów. Praca na tym stanowisku to praca w ścisłym kontakcie z klientem, aby być dla niego doradcą ds. rekrutacji, rozumieć jego potrzeby i stale rozwijać współpracę z nim. Dodatkowo osoba będzie też zaangażowana w inne projekty HR’owe jak employer branding, wdrażanie job assessmentu do naszych klientów, czy wsparcie w tworzeniu ogłoszeń o pracę. Choć na grafice ogłoszenia jest mężczyzna, to najlepszymi rekruterkami w naszej agencji są kobiety J stąd zachęcamy Wszystkich zainteresowanych do aplikowania.

 Twoje miejsce pracy:

Biuro w Warszawie (Mokotów/ Puławska).

Charakter pracy:

Praca stacjonarna.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy rekrutera/ headhuntera
  • podstawowe umiejętności graficzne (obsługa programów typu Canva itp.)
  • podstawowe umiejętności copywriterskie
  • swoboda w budowaniu i nawiązywaniu relacji z innymi ludźmi
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej
  • dobra organizacja własnej pracy i doświadczenie w zarządzaniu kilkoma projektami jednocześnie
  • umiejętność zrozumienia potrzeb klienta
  • umiejętności sprzedażowe
  • umiejętność niezależnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  • wykształcenia wyższe, mile widziane w zakresie psychologii, HR itp.
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • dobrej znajomość pakietu Office365
  • chęć rozwoju zawodowego w branży HR
  • mile widziana znajomość/ doświadczenie w branży motoryzacyjnej, OZE, IT

Zakres obowiązków:

  • obsługa i realizacja projektów HR’owych dla klientów agencji
  • budowanie relacji z klientami i rozwijanie współpracy biznesowej (sprzedaż usług HR)
  • samodzielne poszukiwania kandydatów do pracy (LinkedIn, grupy zawodowe na facebooku itp.)
  • prowadzenie spotkań rekrutacyjnych i weryfikacja osób aplikujących
  • tworzenie treści ofert na stronę internetową, portale z ogłoszeniami, social media agencji
  • administracyjne wsparcie działań agencji (np. wsparcie w zakresie publikacji ofert na social mediach)
  • bieżące raportowanie przebiegu prac

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

  • zatrudnienie na UoP / umowie zlecenie/ B2B
  • wynagrodzenie w wysokości 3000 – 5000 zł brutto miesięcznie (zależne od doświadczenia i umiejętności)
  • premie zależne od realizowanych planów
  • służbowy telefon, komputer
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dynamiczną pracę z wieloma rozwojowymi projektami
  • współpracę z branżą medyczną, TLS, Automotive, OZE, IT, produkcyjną CNC i wieloma innymi

Etapy rekrutacji:

  1. Aplikacja CV przez formularz pod ofertą
  2. Wybrani kandydaci otrzymają maila z zaproszeniem do wypełnienia assessmentu behawioralnego online (ok. 10 minut). Assessment behawioralny pomaga ocenić dopasowanie stanowiska oraz kandydata. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://motivahr.pl/analiza-behawioralna/ 
  3. Wypełnienie assessmentu kognitywnego – wybrani kandydaci otrzymują link automatycznie po wypełnieniu części behawioralnej na podany w niej adres mailowy. Uwaga, link może trafić do folderu SPAMu!
    Wypełnienie tej części potrwa 12 minut i pomaga ocenić zdolności poznawcze i szybkość uczenia się Kandydata. Szczegółowe informacje poznasz tutaj: https://motivahr.pl/analiza-kognitywna/ 
  4. Z wybranymi Kandydatami skontaktujemy się telefonicznie w ciągu tygodnia, aby umówić termin spotkania w biurze na Mokotowie
  5. Rozmowa rekrutacyjna w biurze – około 50 minut
  6. Krótkie zadanie domowe zw. z charakterem pracy na danym stanowisku
  7. Maksymalnie w ciągu 2 tygodni odpowiedź zwrotna/ zaproszenie na finałowe spotkanie i podpisanie umowy

Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2021 (mile widziane osoby z krótkim okresem wypowiedzenia)

 

FORMULARZ APLIKACYJNY




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?