Na czym polega usługa?

  • Tworzymy profesjonalne ogłoszenia od podstaw
  • Poprawiamy ogłoszenia według Twoich wymagań i naszych standardów

Dlaczego warto?

  • Ogłoszenia tworzone są przez Rekruterów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży HR
  • Zwracamy uwagę na każdy detal
  • Nasze ogłoszenia tworzone są w kompozycji, która przyciąga wzrok i podkreśla najważniejsze wartości dla Kandydatów
  • Dopasowujemy każde ogłoszenie do profilu stanowiska
  • Uwydatniamy kluczowe aspekty
  • Tworzymy profesjonalny podział kompetencji, które są wymagane od Kandydata
  • Skupiamy się na konkretach, co jest doceniane przez naszych Aplikujących

OGŁOSZENIE KLIENTA

Magazynier – Logistyk

Firma ___________ jest szybko rozwijającym się dostawcą wyposażenia, narzędzi i materiałów eksploatacyjnych dla przemysłu, służb utrzymania ruchu, branży budowlanej oraz warsztatów.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

  1. Nazwa stanowiska

            Magazynier – Logistyk

  1. Nazwa działu w jakim zlokalizowane jest stanowisko
    Magazyn / Serwis (obsługa klienta) – praca stacjonarna
  2.  Cel pracy na danym stanowisku

Obsługa obrotu towarowego w firmie, wsparcie działu handlowego oraz serwisu

4. Podstawowe zadania i obowiązki przypisane do stanowiska:

  • Przyjmowanie towaru na magazyn (sprawdzanie zgodności dostaw z dokumentami przewozowymi, zamówieniem i fakturą zakupową, potwierdzenie odbioru towaru na fakturze zakupowej;
  • Weryfikacja i ocena jakości dostarczonego towaru;
  • Rozkładanie i oznaczanie towaru na magazynie w sposób pozwalający innym pracownikom na szybką orientację w magazynie i znalezienie towaru;
  • Wydawanie towaru z magazynu.
  • Realizacja zamówień wysyłkowych (pakowanie towaru oraz firmowych i produktowych materiałów reklamowych, przygotowanie wysyłki);
  • Wysyłanie listów poprzez pocztę i innych przewoźników oraz przygotowanie wymaganych zestawień;
  • Rozpatrywanie reklamacji usług wysyłkowych;
  • Zamawianie części zamiennych
  • Analiza i zamówienia towarów których stan magazynowy tego wymaga
  • Opis i wysyłka do serwisów gwarancyjnych towarów reklamacyjnych.
  • Opieka nad towarem znajdującym  się w sklepie i magazynie;
  • Archiwizacja kart gwarancyjnych sprzedawanych towarów poprzez skanowanie, opisanie i wprowadzenie do wewnętrznego systemu zarządzania gwarancjami;
  • Przygotowanie magazynu do okresowych inwentaryzacji;
  1. Lokalizacja

Wrocław, oddział przy ul. ______________________

  1. Forma zatrudnienia (rodzaj i czas trwania umowy o pracę)

Umowa o pracę na okres próbny/czas nieokreślony;

  1. System pracy
    • 8 godzinny
  2. Sposób wynagradzania
Brutto
Wynagrodzenie otrzymywane podczas okresu próbnego 2800 – 3000 PLN
Wynagrodzenie właściwe 3000 – 3500 PLN
Premia – średnia wielkość**** 400 PLN

****     Udział w zysku spółki wypracowanym w trybie miesięcznym

  1. Doświadczenie, umiejętności
  • Mile widziana wiedza techniczna
  • Chęci do pracy i uczenia się
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Wysoka dyscyplina pracy
  • Terminowość
  • Komunikatywność
  • Umiejętności budowania relacji z zespołem
  1. Prawo jazdy

Mile widziane Prawo jazdy kat. B;

  1. Dodatkowe atuty
  • Znajomość systemów klasy ERP
  • Wykształcenie techniczne
  • Znajomość branży narzędziowej
  • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego

Prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych

Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi 08.05.2020r.
Przesłanych dokumentów nie zwracamy.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Przed edycją

 

X Brak informacji o pracodawcy

 

X Brak informacji o miejscu pracy

 

X Nieatrakcyjne wizualnie

 

X Niespójna edycja tekstu

 

X Brak grafiki

 

X Pobieżnie zdefiniowane wymagania wobec kandydatów

 

X Duża objętość zakresu zadań w porównaniu do wynagrodzenia

 

X Ukryte wynagrodzenie

 

X Ubogo przedstawione dodatkowe wartości oferty pracy

OGŁOSZENIE MOTIVA HR

 

Motiva HR dla jednego ze swoich Klientów odpala nowy projekt IT na stanowisko: 

#MICROSOFT AZURE EXPERT (ENGINEER)

Wymarzony Kandydat: to ekspert, który posiada doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych i integracyjnych. Lubi zdobywać nowe kompetencje, a praca z Microsoft Azure jest jego pasją. To osoba, która potrafi wykorzystać swoją wiedzę oraz doświadczenie zarówno dla własnego rozwoju osobistego, jak i dla rozwoju Firmy.

Może to Ty?  

Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: dynamicznie rozwijająca się Firma z polskim kapitałem, obecna na polskim rynku od 10 lat. Obecnie zatrudnia ponad 50 osób, do końca roku planuje rozszerzyć swój Zespół do 60-65 osób, a w ciągu dwóch najbliższych lat podwoić zarówno wartość zatrudnienia, jak i przychodu. Pomimo trudnej sytuacji na rynku związanej z Covid-19, Firma błyskawicznie się rozwija i osiąga kolejne rekordy.
Misją Firmy jest dbanie o zwiększanie efektywności procesów oraz troska o bezpieczeństwo informacji użytkowników i Klientów. Jej wizytówką są nowoczesne rozwiązania w 3 podstawowych obszarach: Cloud (model public, private i hybrid), Cyber Security oraz Managed Services. To dumny członek Grupy Altkom, Złoty Partner Microsoft oraz Platynowy Partner Darktrace i CyberArk.

Wizytówka projektu, nad którym będziesz pracować: Firma nastawiona jest na długofalową współpracę przy wielu projektach. Jest integratorem rozwiązań informatycznych, który współpracuje z ekspertami w obszarach Microsoft. Rocznie realizuje kilkadziesiąt projektów dot. usług Microsoft Azure, co oznacza zróżnicowane i ciekawe projekty realizowane dla Klientów zewnętrznych.

Twoje miejsce pracy: biuro w Warszawie.

Charakter pracy: model hybrydowy – połączenie pracy stacjonarnej ze zdalną, w oparciu o wyznaczone zadania do realizacji.

CZEKAJĄ NA CIEBIE TAKIE WYZWANIA:

1. Twój cel numer 1 pod kątem tego stanowiska (80% czasu pracy):   

Wdrożenia projektów oraz eksperckie wsparcie klientów w obszarze posiadanych oraz rozwijanych kompetencji (Microsoft Azure).

2. Zadania przed-sprzedażowe (presales, 20% czasu pracy):

  • merytorycznego przygotowania oferty z uwzględnieniem przewag konkurencyjnych rozwiązań oferowanych przez Firmę,
  • udziału w spotkaniach z Klientami, omawiania portfolio produktów i usług oraz definiowania potrzeb Klientów,
  • przygotowywania prezentacji i prelekcji na organizowanych przez Firmę konferencjach i spotkaniach,
  • generowania szans sprzedaży.

MUST HAVE / WYMAGANIA:

1. Twoje doświadczenie zawodowe:   

  • posiadasz 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów, wdrażaniu nowych rozwiązań w oparciu o Microsoft Azure (mile widziane doświadczenie u Integratora rozwiązań informatycznych lub Firmy, która dostarcza usługi Klientom)

2. Twoje kwalifikacje:   

  • nabyłeś wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub posiadasz doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku, przekraczające poziom uniwersytecki.

3. Twoje kompetencje:  

a) merytoryczne:

  • cechuje Cię praktyczna znajomość Microsoft Azure
  • posiadasz portfolio zrealizowanych projektów
  • Twoja znajomość j. angielskiego jest na poziomie min. C1 i pozwala na swobodne czytanie dokumentacji technicznej oraz komunikację.

b) miękkie:   

  • jesteś osobą komunikatywną oraz graczem zespołowym – praca w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów nie jest dla Ciebie problemem, ale potrafisz także docenić swój indywidualny wkład w pracę Zespołu i umiesz pracować samodzielnie
  • posiadasz zdolności pedagogiczne, które wykorzystujesz przy przekazywaniu wiedzy Twoim Kolegom z Zespołu
  • mimo natłoku zadań, podsiadasz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji oraz planowania i ustalania priorytetów – wyrabiasz na zakrętach IT
  • chcesz się rozwijać, z pasją i zaangażowaniem śledzisz aktualne zmiany oraz trendy na rynku informatycznym, a także jesteś nastawiony na cel i sukces
  • cenisz takie wartości jak lojalność i uczciwość.

Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.  

PRZYSZŁY PRACODAWCA GWARANTUJE CI:

  • 11 000 – 15 000 zł / mies. netto w zależności od posiadanego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • 26 dni urlopu
  • możliwość udziału w realizacji ciekawych projektów dla największych instytucji z sektora publicznego, finansów i ubezpieczeń oraz logistyki i transportu
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju kompetencji w oparciu o model MBO
  • pracę w kompetentnym 8-osobowym Zespole IT, z młodymi i otwartymi ludźmi, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach
  • motywacyjny system (premiowanie)
  • przyjazne wprowadzenie do Firmy
  • poza standardowymi benefitami jak MultiSport możesz liczyć na dofinansowanie szkoleń z języka angielskiego oraz ciekawe wyjazdy integracyjne 
  • możliwość pracy z ulubionego domowego fotela w trybie HomeOffice

UWAGI:

Wymagane dokumenty: CV poprzez formularz aplikacyjny poniżej.

Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi: 20.12.2020

Przesłanych dokumentów nie zwracamy.

Planowana data zatrudnienia: od września/października.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Chcesz wiedzieć więcej?   

Wyślij swoje CV, które jest dla mnie Twoją pierwszą wizytówką.

Zaaplikuj wypełniając formularz poniżej i dołącz do fajnego Zespołu pasjonatów IT i rozwiązań chmurowych!   

Po edycji

 

V Pełna wizytówka pracodawcy

 

V Charakterystyka projektu

 

V Estetyczny projekt oferty

 

V Spójna edycja tekstu

 

V Estetyczna grafika przyciągająca wzrok

 

V Pełny opis wymagań względem kandydatów

 

V Pełne przedstawienie wartości oferty pracy

 

V Pełna transparencja etapów rekrutacji

 

V Zachęty do aplikacji i Call2Action dla Kandydatów