Dla naszego klienta szukamy dynamicznej, dokładnej, otwartej na kontakt z ludźmi osoby z doświadczeniem technicznym na stanowisko:

Przedstawiciel Techniczno – Handlowy

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Firma zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie hydrauliki siłowej, pneumatyki, obróbką, skrawaniem oraz przetwórstwem tworzyw sztucznych. Na rynku polskim działają od 1989r., a pod obecną nazwą od 2016 r.

Mottem firmy jest : „Spełnienie oczekiwań klientów i ciągła poprawa jakości obsługi”

Twoje miejsce pracy:

Radomsko, Częstochowa

Charakter pracy:

Praca w terenie/ stacjonarna

Cechy wymarzonego kandydata:

  • motywacja i chęć pracy
  • dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • efektywność pracy
  • wielozadaniowość
  • dynamika pracy
  • mobilność

Poszukiwane umiejętności:

  • umiejętności sprzedażowe
  • umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem
  • rzeczowa i stanowcza komunikacja w zespole
  • skuteczna realizacja obranych celów w zadanym czasie
  • znajomość pakietu MS Office
  • kierowanie samochodem udokumentowane prawem jazdy kat. B
  • angielski na poziomie komunikatywnym

Jako Przedstawiciel Techniczno-Handlowy będziesz odpowiedzialny za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • opiekę nad obecnymi klientami firmy
  • rozwijanie współpracy z aktualnymi klientami
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • prowadzenie prezentacji produktowej dla klientów
  • profesjonalne doradztwo w zakresie produktów firmy
  • monitoring rynku
  • nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami
  • realizację planów sprzedażowych i jakościowych
  • systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM
  • dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi

Aplikuj jeśli:

  • posiadasz wykształcenie techniczne
  • minimum 2 letnie doświadczenie handlowe w branży technicznej
  • doświadczenie w branży hydrauliki siłowej / pneumatyki będzie dodatkowym atutem
  • posiadasz swoją bazę klientów
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość pakietu Office
  • samodzielność i nastawienie na wynik
  • umiejętność słuchania, przedsiębiorczość i zacięcie handlowe
  • umiejętności negocjacyjne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów

 Decydując się na tą ofertę gwarantujemy Ci:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z 18 letnim stażem
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i premii zależnych od osiąganych wyników:
    – przez 3 miesięczny okres próbny: 4000zł brutto / mc przy Uop lub umowa B2B + premie
  • elastyczne godziny pracy
  • narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód (z możliwością używania do celów prywatnych)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet profesjonalnych szkoleń sprzedażowych