Samodzielny specjalista ds. marketingu

O Nas:

Motiva HR – jesteśmy agencją pracy i doradztwa personalnego współpracującą z firmami z branż OZE, IT, motoryzacyjnej, medycznej, produkcyjnej CNC, TLS i wielu w całej Polsce. Tworzymy młody, energiczny zespół, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania jeśli chodzi o rekrutacje, doradztwo HR, Employer Branding oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. W swojej pracy pomagamy rekrutować do działów finansowych, administracyjnych, prawnych, handlowych, marketingowych, specjalistów technicznych, na szczeble managerskie, dyrektorskie, ale także stanowiska niższego szczebla.

Nasza agencja działa nie przerwanie od 3 lat, regularnie zwiększając portfel klientów oraz wchodząc w nowe sektory. W ubiegłym roku podjęliśmy o 20% więcej projektów rekrutacyjnych niż poprzednim, pomimo ograniczeń zw. z COVID-19. Przełożyło się to na wzrost zatrudnionych specjalistów u naszych klientów o 63,64% względem 2019 roku. Udało nam się to, dzięki współpracy całego zespołu, który w 2020 roku został powiększony o dwie nowe osoby do działu sprzedaży.

Dziś rekrutujemy dalej! Tym razem na samodzielne stanowisko zw. z marketingiem. Poszukujemy osoby, która wesprze nas w budowaniu strategii marketingowej naszej agencji, przejmie całą komunikację online wspierając działania sprzedażowe. Dodatkowo będzie też zaangażowana w projekty employer brandingowe realizowane dla naszych klientów. Z początku działania i obowiązki będą realizowane w ścisłym kontakcie z zarządem Motiva HR, który z czasem będzie chciał oddać całość kompetencji i odpowiedzialności za marketing i PR spółki w ręce tej osoby.

Twoje miejsce pracy:

Biuro w Warszawie (Mokotów/ Puławska).

Charakter pracy:

Praca stacjonarna.

Wymagania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem
  • kreatywność, wyczucie estetyki
  • umiejętności graficzne (obsługa programów typu Canva, Adobe Photoshop itp.)
  • umiejętności copywriterskie
  • znajomość narzędzi SEO/SEM, Google Analytics
  • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji i kampanii na Social Mediach
  • umiejętność niezależnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, z równoczesnym nadzorem prac outsourcingowych
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacji zespołowej
  • dobra organizacja własnej pracy i rzetelność w wykonywanych obowiązkach
  • proaktywność, gotowość do dynamicznej pracy i realizacji obranych celów
  • wykształcenia wyższe, mile widziane w zakresie marketingu i promocji
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • dobrej znajomość pakietu Office365
  • mile widziana znajomość/ doświadczenie w branży HR, motoryzacyjnej, OZE, IT

Zakres obowiązków:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla poszczególnych projektów employer brandingowych u klientów oraz naszej agencji
  • budowanie relacji z klientami i zarządzanie komunikacją w kanałach online naszej agencji (facebook, Linkedin, Instagram)
  • współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej, z uwzględnieniem zarządzania blogiem oraz działaniami lead generation
  • przygotowywanie materiałów reklamowymi i innych materiałów informacyjnych zwiększających rozpoznawalność naszej agencji wśród polskich przedsiębiorców (materiały prasowe itp. działania)
  • realizacja programów targowych, wydarzeń online i webinarów
  • poszukiwanie innowacyjnych, kreatywnych i efektywnych sposobów dotarcia do klienta biznesowego
  • zarządzanie budżetem reklamowym (BTL i digital)
  • monitoring ruchu na stronie, social mediach i konwersji sprzedażowej
  • bieżące raportowanie przebiegu prac

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

  • B2B
  • wynagrodzenie w wysokości 5000 zł – 7000 netto miesięcznie (zależne od doświadczenia i umiejętności)
  • premie jakościowe i ilościowe zależne od realizowanych planów
  • służbowy telefon, komputer
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dynamiczną pracę z wieloma rozwojowymi projektami
  • współpracę z branżą medyczną, TLS, Automotive, OZE, IT, produkcyjną CNC i wieloma innymi

Etapy rekrutacji:

  1. Aplikacja CV przez formularz pod ofertą
  2. Wybrani kandydaci otrzymają maila z zaproszeniem do wypełnienia assessmentu behawioralnego online (ok. 10 minut). Assessment behawioralny pomaga ocenić dopasowanie stanowiska oraz kandydata. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://motivahr.pl/analiza-behawioralna/ 
  3. Wypełnienie assessmentu kognitywnego – wybrani kandydaci otrzymują link automatycznie po wypełnieniu części behawioralnej na podany w niej adres mailowy. Uwaga, link może trafić do folderu SPAMu!
    Wypełnienie tej części potrwa 12 minut i pomaga ocenić zdolności poznawcze i szybkość uczenia się Kandydata. Szczegółowe informacje poznasz tutaj: https://motivahr.pl/analiza-kognitywna/ 
  4. Z wybranymi Kandydatami skontaktujemy się telefonicznie w ciągu tygodnia, aby umówić termin spotkania w biurze na Mokotowie
  5. Rozmowa rekrutacyjna w biurze – około 50 minut
  6. Krótkie zadanie domowe zw. z charakterem pracy na danym stanowisku
  7. Maksymalnie w ciągu 2 tygodni odpowiedź zwrotna/ zaproszenie na finałowe spotkanie i podpisanie umowy

Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2021 (mile widziane osoby z krótkim okresem wypowiedzenia)

FORMULARZ APLIKACYJNY




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?