Motiva HR poszukuje samodzielnej, dynamicznej, rzetelnej osoby dla swojego klienta na stanowisko:
Samodzielny specjalista ds. marketingu
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Pracodawca posiada ponad 25 letnie doświadczeniem w branży budowlanej i obrabiarek CNC. Łącząc doświadczenia wchodzi na rynek z kilkoma innowacyjnymi projektami: produkcja i sprzedaż maszyn CNC, produkcja lekkich konstrukcji z giętych ocynkowanych blach do budowy hal stalowych oraz mebli ogrodniczych DIY. Jako producent nowoczesnych konstrukcji stawia na innowacyjne podejście, oparte o gotowy proces produkcji dla swoich klientów.
Twoje miejsce pracy:
Biuro pracodawcy w Łysomicach.
Charakter pracy:
Praca stacjonarna (wyjazdy na eventy branżowe).
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem
- kreatywność, wyczucie estetyki
- umiejętności copywriterskie
- znajomość narzędzi SEO/SEM, Google Analytics
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji na Social Mediach
- umiejętność niezależnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemy
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, z równoczesnym nadzorem prac outsourcingowych
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacji zespołowej
- dobra organizacja własnej pracy i rzetelność w wykonywanych obowiązkach
- proaktywność, gotowość do dynamicznej pracy i realizacji obranych celów
- wykształcenia wyższe, mile widziane w zakresie marketingu i promocji
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- dobrej znajomość pakietu Office365
- prawo jazdy kat. B
- dodatkowo premiowana znajomość/ doświadczenie w branży budowlanej, mechanicznej (CNC)
Zakres obowiązków:
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla poszczególnych projektów
- budowanie relacji z klientami i nadzór nad komunikacją w kanałach online
- tworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej (ze szczególnym uwzględnieniem lead generation)
- przygotowywanie materiałów reklamowymi i innych materiałów informacyjnych zwiększających rozpoznawalność firmy na rynku CNC/ budowlanym
- nadzór nad realizacją filmów promocyjnych
- realizacja programów targowych
- poszukiwanie innowacyjnych, kreatywnych i efektywnych sposobów dotarcia do klienta biznesowego
- zarządzanie budżetem reklamowym (BTL i digital)
- procedowanie wniosków o dofinansowania dla marketingu firmy (np. Fundusze Eksportowe TARR)
- monitoring i działań konkurencji
- nadzór nad treścią stron internetowych
- bieżące raportowanie przebiegu prac
Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:
- pracę w firmie z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży budowlanej i CNC
- udział w międzynarodowych projektach
- wynagrodzenie w wysokości 6000 – 8000 zł brutto miesięcznie na umowie o pracę / B2B
(zależne od doświadczenia i umiejętności) - premie zależne od realizowanych planów
- służbowy telefon, komputer
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę z j. angielskim
- dynamiczną pracę z wieloma rozwojowymi projektami
- delegacje po kraju i udział w eventach branżowych
FORMULARZ APLIKACYJNY: