Motiva HR poszukuje samodzielnej, dynamicznej, rzetelnej osoby dla swojego klienta na stanowisko:

Samodzielny specjalista ds. marketingu

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Pracodawca posiada ponad 25 letnie doświadczeniem w branży budowlanej i obrabiarek CNC. Łącząc doświadczenia wchodzi na rynek z kilkoma innowacyjnymi projektami: produkcja i sprzedaż maszyn CNC, produkcja lekkich konstrukcji z giętych ocynkowanych blach do budowy hal stalowych oraz mebli ogrodniczych DIY. Jako producent nowoczesnych konstrukcji stawia na innowacyjne podejście, oparte o gotowy proces produkcji dla swoich klientów.

Twoje miejsce pracy:

Biuro pracodawcy w Łysomicach.

Charakter pracy:

Praca stacjonarna (wyjazdy na eventy branżowe).

Wymagania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem
  • kreatywność, wyczucie estetyki
  • umiejętności copywriterskie
  • znajomość narzędzi SEO/SEM, Google Analytics
  • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji na Social Mediach
  • umiejętność niezależnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemy
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, z równoczesnym nadzorem prac outsourcingowych
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacji zespołowej
  • dobra organizacja własnej pracy i rzetelność w wykonywanych obowiązkach
  • proaktywność, gotowość do dynamicznej pracy i realizacji obranych celów
  • wykształcenia wyższe, mile widziane w zakresie marketingu i promocji
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • dobrej znajomość pakietu Office365
  • prawo jazdy kat. B
  • dodatkowo premiowana znajomość/ doświadczenie w branży budowlanej, mechanicznej (CNC)

Zakres obowiązków:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla poszczególnych projektów
  • budowanie relacji z klientami i nadzór nad komunikacją w kanałach online
  • tworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej (ze szczególnym uwzględnieniem lead generation)
  • przygotowywanie materiałów reklamowymi i innych materiałów informacyjnych zwiększających rozpoznawalność firmy na rynku CNC/ budowlanym
  • nadzór nad realizacją filmów promocyjnych
  • realizacja programów targowych
  • poszukiwanie innowacyjnych, kreatywnych i efektywnych sposobów dotarcia do klienta biznesowego
  • zarządzanie budżetem reklamowym (BTL i digital)
  • procedowanie wniosków o dofinansowania dla marketingu firmy (np. Fundusze Eksportowe TARR)
  • monitoring i działań konkurencji
  • nadzór nad treścią stron internetowych
  • bieżące raportowanie przebiegu prac

Wybranym kandydatom pracodawca oferuje:

  • pracę w firmie z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży budowlanej i CNC
  • udział w międzynarodowych projektach
  • wynagrodzenie w wysokości 6000 – 8000 zł brutto miesięcznie na umowie o pracę / B2B
    (zależne od doświadczenia i umiejętności)
  • premie zależne od realizowanych planów
  • służbowy telefon, komputer
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę z j. angielskim
  • dynamiczną pracę z wieloma rozwojowymi projektami
  • delegacje po kraju i udział w eventach branżowych

FORMULARZ APLIKACYJNY:




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?