Dla naszego Klienta szukamy kreatywnej, samodzielnej i komunikatywnej osoby z doświadczeniem w obsłudze kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na stanowisko:

Social Media Specialist

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Nasz klient działa na rynku branży marketingowej nieprzerwanie od 2009 roku. W swoim portfolio może pochwalić się międzynarodowymi realizacjami dla branż: IT, automotive, TDL, telco, branży budowlanej czy branży dziecięcej. Różnorodność obsługiwanych projektów przekłada się na możliwość ciągłego rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń, a sama praca w agencji cechuje się dużą dynamiką i brakiem nudy. Wśród czołowych klientów z branży motoryzacyjnej wyróżnić należy koncern PSA, do którego należą takie marki aut jak Citroen, DS, Peugeot czy od niedawna Opel.

Twoje miejsce pracy:

Biuro: Warszawa – Mokotów  (Aktualnie praca zdalna, ale od kwietnia planujemy pracować stacjonarnie)

Cechy i umiejętności wymarzonego kandydata:

  • motywacja i chęć pracy
  • otwartość, łatwość nawiązywania relacji i swoboda w kontakcie z Klientami
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • kreatywność i otwarty umysł
  • tworzenie przejrzystych raportów z działań, prezentacji, strategii komunikacji
  • przystosowanie się do nowych sytuacji i rozumienie potrzeb Klienta

Jako Social Media Specjalist będziesz odpowiedzialny za:

  • profesjonalną obsługę Klientów agencji
  • przygotowywanie harmonogramów publikacji
  • tworzenie treści oraz strategii komunikacji
  • obsługa kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
  • współpracę z zespołem IT oraz grafikami
  • regularne raportowanie
  • bieżące monitorowanie przebiegu projektów i kampanii online
  • udział w postępowaniach przetargowych
  • dbanie o stałą satysfakcję Klientów
  • tworzenie estymacji i budżetów do projektów

Aplikuj jeśli:

  • posiadasz 2 lata doświadczenia w agencyjnej obsłudze Klientów social media pod kątem prowadzenia komunikacji i kampanii
  • bardzo dobrze znasz kanały SM i obsługę kampanii reklamowych Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
  • posiadasz umiejętność tworzenia harmonogramów treści, contentu, zleceń tworzenia kreacji i pracy kreatywnej dla różnych Klientów
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2, umożliwiającym swobodne tworzenie treści i komunikację z Klientami zagranicznymi (mile widziane)
  • masz chęć rozwoju – branża SM nieustannie się zmienia i trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami
  • masz głowę pełną innowacyjnych pomysłów, które możesz zaproponować Klientom

Wybranym kandydatom, pracodawca oferuje:

  • wynagrodzenie 5000-7000 zł netto (w zależności od doświadczenia)
  • praca w pełnym wymiarze godzin
  • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia między 8-10)
  • forma współpracy dostosowana do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B)
  • płatny urlop niezależnie od formy współpracy
  • prywatne ubezpieczenie PZU po zakończeniu okresu próbnego (3 miesiące)
  • możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu
  • przyjazna atmosfera pracy i brak korporacyjnego podejścia
  • biuro przyjazne małym zwierzakom – w określone dni możesz zabrać np. psa albo innego czworonoga 😊
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • premie uznaniowe, liczne nagrody
  • możliwość rozwoju zawodowego

FORMULARZ APLIKACYJNY:




    Skąd dowiedział/a się Pan/i o ofercie?