Motiva HR poszukuje dla swojego klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. analiz biznesowych
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Producent kompleksowego systemu do budowy domów energooszczędnych i pasywnych, który umożliwia szybkie wznoszenie zdrowych, bezpiecznych i wygodnych budynków. Ich autorska technologia służy Klientom na całym świecie od ponad 30 lat. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty, nagrody i wyróżnienia zdobyte w Polsce i za granicą oraz opinie zadowolonych użytkowników. To firma odpowiedzialna społecznie, która dokłada wszelkich starań, aby działalność była zgodna z filozofią zrównoważonego rozwoju.
Chcesz mieć realny wpływ na środowisko? Chcesz promować polskie rozwiązania w budownictwie? Chcesz zmieniać Świat? Lubisz się rozwijać?
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj! Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na wsparcie w bieżącej pracy. Dołącz do pracodawcy, któremu zależy!
Twoje miejsce pracy:
Zduńska Wola, woj. łódzkie
Charakter pracy:
Stacjonarna/zdalna (hybrydowa) – 50/50 ze względu na sytuację covidową
Praca od poniedziałku do piątku
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu: rachunkowość, finanse, controlling,
- minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze controllingu, analiz finansowych, tworzeniu planów/ budżetów finansowych, opracowywania rekomendacji
- doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu rozwiązań informacji zarządczej, znajomość zasad rachunkowości zarządczej,
- przedsiębiorczość i wysokie umiejętności interpersonalne,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność pracy w Tableau na poziomie podstawowym lub średniozaawansowanym – PREP, Creator w środowisku online
- biegłość w posługiwaniu się MS Office (Excel, VBA, Power Point)
- orientacja biznesowa
- dokładność i rzetelność, nastawienie na rozwiązywanie problemów
- zorientowanie na osiąganie rezultatów w terminie
- zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów
- umiejętność formułowania wniosków i argumentowania
Zakres obowiązków:
- opracowanie wraz menedżerami budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planu finansowego na kolejne lata,
- kontrola realizacji budżetu oraz odchyleń od założonych wyników,
- bieżące analizy Rachunku Wyników, Bilansu, raportów zarządczych,
- kontrola kosztów prowadzonej działalności,
- analiza rentowności, m.in. produktu, regionu, klienta,
- znajomość zasad alokacji kosztów
- rozumienie kalkulacji TKW – Technicznego Kosztu Wytworzenia produktu – znajomość metodologii kalkulacji TKW będzie dodatkowym atutem
- wdrażanie wskaźników efektywności w firmie, produkcja, sprzedaż, obsługa klienta, marketing
- kalkulacja wskaźników premiowych
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
- sporządzanie raportów i analiz finansowych w tym miesięcznych raportów dla potrzeb Zarządu na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentowaniem wniosków i rekomendacji,
- bieżące kontrolowanie poprawności danych, uzgadnianie z danymi księgowymi,
- tworzenie i rozbudowa narzędzi do planowania wyników finansowych,
- doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień,
- opracowywanie dokumentacji w zakresie zasad kalkulacji wskaźników,
- aktualizacja procedur planowania, budżetowania,
- współpraca z działem księgowości.
Pracodawca wybranym kandydatom gwarantuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę
- wynagrodzenie w wysokości około 7000 zł brutto, w zależności od doświadczenia
- premie roczne zależne od wyniku firmy
- możliwość negocjacji kart paliwowych
- 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony
- praca pełna ciekawych wyzwań w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,
- praca w zgranym zespole,
- programy rozwojowe dla pracowników,
- kompas definiujący kluczowe kompetencje,
- dopasowany proces on boardingu, wprowadzenie i wsparcie zespołu w okresie adaptacyjnym
- dobra atmosfera, praca wśród osób z mnóstwem pozytywnej energii
- dostęp do najnowszej wiedzy z obszaru controllingu
- możliwość rozwoju, w przyszłości możliwość zarządzania stanowiskiem juniorskim
- szukamy osób nastawionych na swój rozwój i rozwój firmy, chcących mieć wpływ na firmę, wyzwania, samodzielność, proaktywność, wdrażanie proponowanych rozwiązań, automatyzację raportowania, usprawnienia, poprawę efektywności działania. Twoje zdanie ma znaczenie.
Aplikuj na: s.karaskiewicz@motivahr.pl