fbpx

Specjalista ds. analiz biznesowych

Motiva HR poszukuje dla swojego klienta osoby na stanowisko:

Specjalista ds. analiz biznesowych

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Producent kompleksowego systemu do budowy domów energooszczędnych i pasywnych, który umożliwia szybkie wznoszenie zdrowych, bezpiecznych i wygodnych budynków. Ich autorska technologia służy Klientom na całym świecie od ponad 30 lat. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty, nagrody i wyróżnienia zdobyte w Polsce i za granicą oraz opinie zadowolonych użytkowników. To firma odpowiedzialna społecznie, która dokłada wszelkich starań, aby działalność była zgodna z filozofią zrównoważonego rozwoju.

Chcesz mieć realny wpływ na środowisko? Chcesz promować polskie rozwiązania w budownictwie? Chcesz zmieniać Świat? Lubisz się rozwijać?

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj! Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na wsparcie w bieżącej pracy. Dołącz do pracodawcy, któremu zależy!

Twoje miejsce pracy:

Zduńska Wola, woj. łódzkie

Charakter pracy:

Stacjonarna/zdalna (hybrydowa) – 50/50 ze względu na sytuację covidową
Praca od poniedziałku do piątku

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu: rachunkowość, finanse, controlling,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze controllingu, analiz finansowych, tworzeniu planów/ budżetów finansowych, opracowywania rekomendacji
  • doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu rozwiązań informacji zarządczej, znajomość zasad rachunkowości zarządczej,
  • przedsiębiorczość i wysokie umiejętności interpersonalne,
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność pracy w Tableau na poziomie podstawowym lub średniozaawansowanym – PREP, Creator w środowisku online
  • biegłość w posługiwaniu się MS Office (Excel, VBA, Power Point)
  • orientacja biznesowa
  • dokładność i rzetelność, nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • zorientowanie na osiąganie rezultatów w terminie
  • zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów
  • umiejętność formułowania wniosków i argumentowania

Zakres obowiązków:

  • opracowanie wraz menedżerami budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planu finansowego na kolejne lata,
  • kontrola realizacji budżetu oraz odchyleń od założonych wyników,
  • bieżące analizy Rachunku Wyników, Bilansu, raportów zarządczych,
  • kontrola kosztów prowadzonej działalności,
  • analiza rentowności, m.in. produktu, regionu, klienta,
  • znajomość zasad alokacji kosztów
  • rozumienie kalkulacji TKW – Technicznego Kosztu Wytworzenia produktu – znajomość metodologii kalkulacji TKW będzie dodatkowym atutem
  • wdrażanie wskaźników efektywności w firmie, produkcja, sprzedaż, obsługa klienta, marketing
  • kalkulacja wskaźników premiowych
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • sporządzanie raportów i analiz finansowych w tym miesięcznych raportów dla potrzeb Zarządu na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentowaniem wniosków i rekomendacji,
  • bieżące kontrolowanie poprawności danych, uzgadnianie z danymi księgowymi,
  • tworzenie i rozbudowa narzędzi do planowania wyników finansowych,
  • doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień,
  • opracowywanie dokumentacji w zakresie zasad kalkulacji wskaźników,
  • aktualizacja procedur planowania, budżetowania,
  • współpraca z działem księgowości.

Pracodawca wybranym kandydatom gwarantuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia na umowie o pracę
  • wynagrodzenie w wysokości około 7000 zł brutto, w zależności od doświadczenia
  • premie roczne zależne od wyniku firmy
  • możliwość negocjacji kart paliwowych
  • 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony
  • praca pełna ciekawych wyzwań w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie,
  • praca w zgranym zespole,
  • programy rozwojowe dla pracowników,
  • kompas definiujący kluczowe kompetencje,
  • dopasowany proces on boardingu, wprowadzenie i wsparcie zespołu w okresie adaptacyjnym
  • dobra atmosfera, praca wśród osób z mnóstwem pozytywnej energii
  • dostęp do najnowszej wiedzy z obszaru controllingu
  • możliwość rozwoju, w przyszłości możliwość zarządzania stanowiskiem juniorskim
  • szukamy osób nastawionych na swój rozwój i rozwój firmy, chcących mieć wpływ na firmę, wyzwania, samodzielność, proaktywność, wdrażanie proponowanych rozwiązań, automatyzację raportowania, usprawnienia, poprawę efektywności działania. Twoje zdanie ma znaczenie. 

Aplikuj na: s.karaskiewicz@motivahr.pl

2022-02-22T17:18:12+01:00
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie danych zawartych w plikach cookies. Zapoznaj się z polityką prywatności. Ok