Motiva HR poszukuje zaangażowanej, otwartej na kontakt z klientem i samodzielnej osoby do salonu samochodowego swojego klienta na stanowisko:
Doradca handlowy w dziale sprzedaży flotowej
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Autoryzowany dealer samochodów marki Toyota na terenie województwa śląskiego. Firma działa od 24 lat, zatrudnia ponad 330 pracowników w 3 oddziałach (Katowice, Tychy, Częstochowa), a wkrótce uruchomiony zostanie kolejny oddział. Są wielokrotnym laureatem rankingów sprzedaży i badań jakości obsługi klienta. Zatrudnia osoby zaangażowane, chcące związać się z firmą na dłużej. Swoim klientom zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie sprzedaży samochodów. Wykwalifikowana kadra pracowników salonu i serwisów, doskonała atmosfera pracy zespołu i nowoczesne technologie w zakresie motoryzacji to najlepsza wizytówka pracodawcy.
Twoje miejsce pracy:
Salon samochodowy w Toyota Częstochowa
Charakter pracy:
Praca w dziale sprzedaży flotowej Toyota – głównie stacjonarna
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży motoryzacyjnej
- mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży (chętnie flotowej) ASO dowolnej marki (Toyota, Skoda, VW, Opel, Hyunday, KIA)
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe (ekonomia, finanse i in.)
- wiedza dot. aktualnej oferty modelowej Toyoty i firm konkurencyjnych, metod finansowania, technik handlowych
- praktyczna umiejętność pozyskiwania klienta flotowego, negocjacji handlowych, kalkulacji finansowania
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność, staranność, sumienność, uczciwość, nastawienie na realizację celu
- wiedza z zakresu motoryzacji, a szczególnie sprzedaży flotowej
- swoboda w budowaniu i podtrzymywaniu relacji z innymi
- prawo jazdy kat. B
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- motywacja i umiejętność pracy z wieloma zadaniami
- kultura osobista
- szybkie przyswajanie wiedzy
- ciekawość motoryzacji i chęć rozwoju w tym kierunku
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż samochodów marki TOYOTA i produktów finansowych
- praca stacjonarna oraz mobilna praca w terenie u klienta
- opieka nad obecnymi klientami i budowanie własnego portfela klientów biznesowych
- przygotowywanie ofert handlowych
- nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami
- obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i wizyty handlowe u klientów biznesowych
- realizację planów sprzedażowych i jakościowych w ramach rozwoju sprzedaży flotowej
- systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM
- dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Decydując się na tę ofertę pracodawca gwarantuje:
- umowę o pracę z podstawowym wynagrodzeniem około 5000 zł brutto po 3 miesięcznym okresie próbnym
(wysokość podstawy zależna od doświadczenia i umiejętności) - atrakcyjny system premii i bonusów zależnych od osiąganych wyników i realizacji planów
- narzędzia do pracy (do negocjacji, możliwy samochód, telefon, komputer)
- 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku
- atrakcyjne warunki zakupu lub wynajmu samochodu
- rabaty na usług firmowe
- finansowanie szkoleń
- dofinansowanie kart Multisport
- ubezpieczenie grupowe
- spotkania integracyjne
- pracę z marką będącą światowym liderem motoryzacji
- miłą i przyjazną atmosferę pracy
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z ponad 20 letnim doświadczeniem w motoryzacji
- możliwość rozwoju zawodowego
Uwagi:
Wymagane dokumenty: CV na adres mailowy: a.zalewska@motivahr.pl
Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi: 31.01.2022
Przesłanych dokumentów nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wyślij swoje CV, które jest dla mnie Twoją pierwszą wizytówką.
Zaaplikuj i dołącz do Zespołu pasjonatów motoryzacji!