Motiva HR poszukuje zaangażowanej, otwartej na kontakt z klientem i samodzielnej osoby do salonu samochodowego swojego klienta na stanowisko:

Doradca handlowy w dziale sprzedaży flotowej

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Autoryzowany dealer samochodów marki Toyota na terenie województwa śląskiego. Firma działa od 24 lat, zatrudnia ponad 330 pracowników w 3 oddziałach (Katowice, Tychy, Częstochowa), a wkrótce uruchomiony zostanie kolejny oddział. Są wielokrotnym laureatem rankingów sprzedaży i badań jakości obsługi klienta. Zatrudnia osoby zaangażowane, chcące związać się z firmą na dłużej. Swoim klientom zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie sprzedaży samochodów. Wykwalifikowana kadra pracowników salonu i serwisów, doskonała atmosfera pracy zespołu i nowoczesne technologie w zakresie motoryzacji to najlepsza wizytówka pracodawcy.

Twoje miejsce pracy:

Salon samochodowy w Toyota Częstochowa

Charakter pracy:

Praca w dziale sprzedaży flotowej Toyota – głównie stacjonarna

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży motoryzacyjnej
  • mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży (chętnie flotowej) ASO dowolnej marki (Toyota, Skoda, VW, Opel, Hyunday, KIA)
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe (ekonomia, finanse i in.)
  • wiedza dot. aktualnej oferty modelowej Toyoty i firm konkurencyjnych, metod finansowania, technik handlowych
  • praktyczna umiejętność pozyskiwania klienta flotowego, negocjacji handlowych, kalkulacji finansowania
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, staranność, sumienność, uczciwość, nastawienie na realizację celu
  • wiedza z zakresu motoryzacji, a szczególnie sprzedaży flotowej
  • swoboda w budowaniu i podtrzymywaniu relacji z innymi
  • prawo jazdy kat. B
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • motywacja i umiejętność pracy z wieloma zadaniami
  • kultura osobista
  • szybkie przyswajanie wiedzy
  • ciekawość motoryzacji i chęć rozwoju w tym kierunku

Zakres obowiązków:

  • aktywna sprzedaż samochodów marki TOYOTA i produktów finansowych
  • praca stacjonarna oraz mobilna praca w terenie u klienta
  • opieka nad obecnymi klientami i budowanie własnego portfela klientów biznesowych
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami
  • obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i wizyty handlowe u klientów biznesowych
  • realizację planów sprzedażowych i jakościowych w ramach rozwoju sprzedaży flotowej
  • systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM
  • dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi

Decydując się na tę ofertę pracodawca gwarantuje:

  • umowę o pracę z podstawowym wynagrodzeniem około 5000 zł brutto po 3 miesięcznym okresie próbnym
    (wysokość podstawy zależna od doświadczenia i umiejętności)
  • atrakcyjny system premii i bonusów zależnych od osiąganych wyników i realizacji planów
  • narzędzia do pracy (do negocjacji, możliwy samochód, telefon, komputer)
  • 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku
  • atrakcyjne warunki zakupu lub wynajmu samochodu
  • rabaty na usług firmowe
  • finansowanie szkoleń
  • dofinansowanie kart Multisport
  • ubezpieczenie grupowe
  • spotkania integracyjne
  • pracę z marką będącą światowym liderem motoryzacji
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z ponad 20 letnim doświadczeniem w motoryzacji
  • możliwość rozwoju zawodowego

Uwagi:

Wymagane dokumenty: CV na adres mailowy: a.zalewska@motivahr.pl

Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi: 31.01.2022
Przesłanych dokumentów nie zwracamy.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Chcesz wiedzieć więcej?

Wyślij swoje CV, które jest dla mnie Twoją pierwszą wizytówką.

Zaaplikuj i dołącz do Zespołu pasjonatów motoryzacji!