Motiva HR sp. z o.o. dla swojego Klienta, w związku z jego dynamicznym rozwojem, poszukuje samodzielnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

Szef działu biura obsługi Klienta

Wymarzony Kandydat: to dynamiczna, ale jednocześnie uporządkowana osoba ze zdolnościami przywódczymi

Może to Ty?

Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: Opis firmy, szkoła pływania

Twoje przyszłe miejsce pracy: Warszawa

Charakter pracy: jest to praca stacjonarna.

Czekają na Ciebie takie wyzwania jak:

  • Zarządzanie podległym Zespołem
  • Organizacja pracy zespołu
  • Stały kontakt i rozwój współpracy z Klientem
  • Rozwój jednolitych i efektywnych standardów komunikacji z Klientem,
  • Cykliczne organizowanie spotkań zespołu
  • Koordynacja administracyjna : dokumentów, przestrzegania procedur
  • Rozwój procesów realizacji usług dla Klientów i zwiększanie efektywności działań
  • Odpowiedzialność za KPI w zakresie jakości i kosztów realizacji usług, zwiększania przychodów/zysków Spółki
  • Rekrutacja, wdrażanie i szkolenie pracowników
  • Kreowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta
  • Ścisła współpraca z działami wewnątrz firmy

Poszukiwany Profil Kandydata. Aplikuj, jeśli:

  1. Posiadasz min. roczne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu Zespołem i obsłudze Klienta
  2. Nabyłeś poniższe kwalifikacje:
  • Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania – mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
  1. Opisują Cię poniższe kompetencje:

    a) merytoryczne:
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych;
  • Znajomość zasad redagowania pism w korespondencji biurowej i umiejętność ich prowadzenia;

    b) miękkie:
  • Umiejętność zarządzania Zespołem
  • Wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne i przywódcze,
  • Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży
  • Umiejętność budowania oraz utrzymywania relacji z Klientem
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • Umiejętności analityczne, komunikacyjne wraz z umiejętności wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań.
  • Chęć do pracy i uczenia się;
  • Wysoka dyscyplina pracy i terminowość;

Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.

Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie – powiedz nam, ile chcesz zarabiać?;
  • pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji 
  • 8-godzinny tryb pracy;
  • współpracę w miłej atmosferze w zgranym Zespole, wśród osób z mnóstwem pozytywnej energii;
  • szukamy osób nastawionych na swój rozwój oraz rozwój firmy, chcących mieć wpływ na firmę, wyzwania, samodzielność, proaktywność, wdrażanie proponowanych rozwiązań; usprawnienia, poprawę efektywności działania. Twoje zdanie ma znaczenie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj na adres mailowy: s.karaskiewicz@motivahr.pl