Motiva HR poszukuje samodzielnej, dynamicznej i skrupulatnej osoby do serwisu samochodowego swojego klienta na stanowisko:
Zastępca kierownika serwisu mechanicznego
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
AMS Staniuk to rodzinna firma działająca od ponad 20 lat na rynku motoryzacyjnym w Słupsku, jako autoryzowany dealer marki Toyota. W ramach swojej działalności oferuje sprzedaż aut nowych, używanych, dostawczych, a także serwis ASO. Ceniona za otwartość i przyjazną atmosferę wśród swoich klientów i pracowników. Znana wśród mieszkańców Słupska jako partner i sponsor wielu wydarzeń sportowych oraz lokalnych klubów.
Twoje miejsce pracy:
Serwis ASO Toyoty w Słupsku.
Charakter pracy:
Praca stacjonarna
Wymagania:
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją
- samodzielność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- realizacja zasad i procedur firmy
- cechy przywódcze i umiejętności zarządzania zespołem
- wysoka etyka w pracy
- sumienność
- znajomość programów: AUDATEX (czytanie kosztorysów), DMS Autostacja, Office 365
- wiedza z zakresu budowy samochodów
- umiejętność czytania kosztorysów
- doświadczenie na stanowisku doradcy serwisowego/ mechanika
- 2-letnie doświadczenie kierownicze zdobyte w serwisie mechanicznym
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość obsługi programów magazynowych
- doświadczenie z zakresu obiegu dokumentów magazynowych
Zakres obowiązków:
- Nadzór i realizacja kwartalnych i miesięcznych planów sprzedażowych w rozbiciu na doradców serwisu
- Zarządzanie pracownikami serwisu (motywacja, ustalanie grafików pracy, nadzór nad szkoleniami, prowadzenie rekrutacji)
- Zamknięcie miesiąca i rozliczenie wykonanych prac we współpracy z działem księgowości i administracji
- Obsługa reklamacji w porozumieniu z Dyrektorem Operacyjnym
- Przygotowywanie raportów dziennych oraz miesięcznych dla zarządu
- Nadzór nad jakością realizowanych napraw oraz przygotowanie dokumentacji zdjęciowej po wykonanej naprawie (weryfikowane w badaniach satysfakcji klienta)
- Kontrola terminowości realizacji napraw oraz kontaktu z klientami
- Prowadzenia dokumentacji usług wykonanych w salonie w systemie, w tym zapewnienie aktualności statusu w do faktycznego stanu naprawy
- Nadzór nad rozliczeniami napraw i ew. braków płatności
- Zapewnienie ciągłości napraw poprzez: utrzymanie kompletnego, sprawnego wyposażenia i narzędzi, a także odpowiednich stanów magazynowych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
- Realizacja polityki marketingowej na terenie serwisu (prezentacja materiałów reklamowych, informacje o akcjach promocyjnych)
- Prawidłowy opis faktur kosztowych
Wybranym kandydatom pracodawca gwarantuje:
- wynagrodzenie w wysokości 4000 zł brutto miesięcznie na umowie o pracę
- miesięczne premie zależne od osiąganych wyników serwisu i realizacji planów Toyota Motor Poland
- 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku
* (praca w soboty tylko w przypadku niedostępności doradców serwisowych)
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z 20-letnim doświadczeniem
- pracę w oparciu o nowoczesne narzędzia importera Toyota
- możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy
- pakiet profesjonalnych
- preferencyjne warunki zakupu nowego samochodu
#MotivaHR #InspirująNasLudzie #Słupsk #serwis #AutoryzowanySerwis #SerwisSamochodowy #mechanik #serwisASO #ASO #SerwisMechaniczny #motoryzacja #pomorskie #automotive #serwis # ZastępcaKierownika #kierownikserwisu #aftermarket #Toyota #PracawMotoryzacji